Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

 

Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Koszt dostawy sprzedawanych towarów dla klientów detalicznych wynosi:
0 zł przy płatności z góry
10 zł w przypadku wybrania płatności przy odbiorze (koszt wysyłki jest doliczany do każdej zakupionej sztuki).

 

Co zrobić jeśli nie pamiętam hasła do fajneceny.pl?
Na stronie logowania kliknij na podkreślony napis "PRZYPOMNIJ HASŁO". Wpisz swój login oraz e-mail podawany podczas rejestracji. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list z twoim hasłem, dzięki któremu będziesz mógł się zalogować.
Jeśli to nie pomoże, bo np być może zapomniałeś hasła do skrzynki pocztowej - zwróć się do administratora sklepu podając jak najwięcej swoich danych (np poprzednio zamawiane towary, datę urodzin itp).

 

Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.
Prosimy o kontakt z  przedstawicielem firmy kurierskiej (telefony można znaleźć na stronach www), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

 

Czy wszystkie produkty widoczne w cenniku są dostępne "od ręki"?
Nie, część naszej oferty dostępna jest "od ręki", a na inne produkty trzeba poczekać kilka dni.

 

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony produkt jest niedostępny?
Oferta towarów znajdujących się na naszych półkach powstaje na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć że towar nie jest już produkowany lub dostępny u dystrybutora (np. w przypadku wyprzedaży towarów, które można zakupić u nas w cenie promocyjnej).

 

Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócić się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

 

Czy istnieje wydrukowany katalog oferty sklepu fajneceny.pl?
Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach fajneceny.pl. Nie przesyłamy klientom naszego katalogu.

 

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
Tak.

 

Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?
Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

 

Nie otrzymałem e-mailowego podsumowania złożonego zamówienia.
W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami emailem poprzez formularz kontaktowy podając swoje nazwisko albo login lub telefonicznie (058) 677 11 22. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone.

 

Czy towar zakupiony przez stronę można odebrać osobiście?
Tak, można odebrać osobiście w Gdańsku przy ul. Bysewskiej 30, w godzinach 9:00 - 15:00.

 

Czy towar można zobaczyć u Państwa w siedzibie?
Niestety nie posiadamy ekspozycji towaru. Towar jest oryginalnie zapakowany.

 

Czy wystawiają Państwo faktury z odroczonym terminem płatności?
Nie.

 

Co w przypadku gdy pieniądze zostały wpłacone, a nie otrzymałem towaru?
Prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem 58 677 11 22.

 

Czy płatności za towar, zakupiony u Państwa na miejscu, można dokonać gotówką?
Płatności za zakupiony towar można dokonać wyłącznie kartą.

 

pixel